midekoruyucu fatmanurerdogan ben beyza ismini çok beğeniyorum, bi kızım olursa ismini koymak istiyordum. Rabbime şükürler olsun eşim de beyzanur istiyormuş 😍 ve yine şükürler olsun ki kızımız olacak İnşallah 😍 yine aynı şekilde yüsra ismi de çok hoşuma gidiyor ayetten kaynaklı ❤️
Esmanur_97 fatmanurerdogan kız için elisa değişik gelmişti eşimle bize cennetin kapısında bekleyen meleğin ismi 👼sare yi beğenmiştik ikinci isim olarak… erkek isimlerinde yuşâ yı beğeniyorum ben en son iki dedemizin ismini koymaya karar verdik hasan hüseyin olcak😊
midekoruyucu fatmanurerdogan amin canım Allah razı olsun cümlemizin İnşallah 🤲🏼 Siz de umarım istediğiniz güzel ismi bulabilirsiniz 😍
fatmanurerdogan 060631 teşekkür ederim ama ben biraz daha farklı kulağa hoş gelen dini isimler istiyorum bildiğin biraz aksine yani
fatmanurerdogan Nevriyebak bence çok hoş bir isim ancak nasıl desem farklı kulağa hoş gelen isim istiyorum açıkçası ancak halen bulamadım
060631 fatmanurerdogan Anladım, rica ederim. Ben de çok sıradışı ilginç şeyleri pek sevmem, o yüzden aklıma sadece bu tarz geldi😐 Umarım gönlünüze göre bulursunuz 😊🤲🏻♥️🧿
Esmay fatmanurerdogan musab sevban mislina ubeyde yekta ukbe zeyd süheyp Vera , iclal , ecrin, iklima, yüsra , afra
fatmanurerdogan 060631 inşallah aslında isra ismini düşünmüştüm ama şimdi vazgeçtim hoşma gidicek başka bir şey bulmak istedim
Didi6 fatmanurerdogan Evet Rıdvan. Dinimizde Elisa diye bir isim yok zaten. Gayrimüslim https://bebegimeisim.blogspot.com/2018/01/elisa-isminin-gercek-anlam-ne.html?m=1