Selamlar.
40+2 olduk ve bebekten hala gelme gibi bir girişim yok. Dün doktora gittim kendi doktorum yoktu başka doktora muayene olmak zorunda kaldım. Bebeğin kalp atışları ve suyu iyi dedi. Alttan muayenede bebek daha ortaya bile gelmemiş açılma hiç yok dedi başkada bir açıklama yapmadı. Pazartesi kendi doktorum ile görüşeceğim. Benimle aynı durumu yaşayan var mı.