Papatya0605 Sağıma dönük yatıyorum şuan 5 dk önce gittim tuvalete ama gene geldi tuvaletim geldiğini hissettikçe rahmime bıcak saplantısı gibi sızı girip çıkıyor bu neden olur ya yoruldum gerçekten artık doğurmak istiyorum korkuyorum .. :(
Nehmir Papatya0605 son haftalarda bebekle mesane savaşıyo resmen tuvaletn kapısından ayrılamıyosn cok norml yani
_aycaccelik Papatya0605 41.haftadayım son 3 haftadır aynı şeylerle savaş veriyorum hele de alttan muayene sonrası nefesim kesiliyor resmen ama geçecek bugünleri unutacağız son zamanlarımız artık öyle düşün geçmiş olsun 🌸
Papatya0605 Kiymet yarın 39 oluyorum az önce gene rahmime acaip bi sızı mı diyim kramp mı diyim çözemediğim bi ağrı oldu lavaboya gittim çıkınca daha iyiydim
Kiymet Papatya0605 ben de 39+2 yim iyiyim net bi belirti yok ben de cok yorulduk bugun kontrol var net bi belirti yoksa doktora soracagim ne yaabiliriz diye
Papatya0605 Kiymet bendede net bi belirti yok ki işimi gücümü her haltımı yapabiliyorum öyle aham şaham sızı kramp olmuyor anlayamıyorum 2. Gebeliğim olduğu halde gerçek sancı mı gaz sancısı mı bizde yarın gidicez bi sancıma falan bakar sorarım en azından nolucak diye
Papatya0605 _aycaccelik evet çok zor benim 2. Gebeliğim çatı muayenesi falan yapmadı bana o alttan yapılan muayeneden bende çok korkuyorum ama ısrarla normal istiyorum inşallah sağ sağlim bir avazda kurtuluruz ..
_aycaccelik Papatya0605 Rabbim hepimizi bi avazda kurtarsın sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah❤️