Tubitarlac Anneler iyi geceler dünden beri yani 2 gündür bebişimin pek hareketleri yok hergün kıpır kıpır olup tekme tokat vuran bebiş 2 gündür minnaaacık tepki veriyor 20.haftamdayım sizde normal miiii
Melike0642 Tubitarlac Çok çok normal hele ki 20.haftada kimileri o haftada hissetmiyor bile canım ben 30 haftalığım benim bile arada oluyor hareket etmediği çok normal yani 30.haftadan sonra düzene giriyor endişe etme
3prensesannesii Tubitarlac bende 20.2 haftaligim 3. Gebeligim olduğu halde kaç gündür hissedemiyordum Bugün çok şükür hissettim
birprensesvebirprensannesi Tubitarlac Yani canım 2. Gebeliğim 17. Haftamdayım bir gün hissediyorum 3 5 gün hissetmiyorum normal daha küçükler 28. Haftaya kadar bebek hareketleri düzensiz olur korkma 🙏
Nur2709 Benimde ilk gebeliğim 18. Haftamda ilk defa hissetmeye başlamıştım bazı günler çok hareketli bazı günler de hiç hareket etmiyordu şuanda 27+1 iz hala aynı bazen hissediyorum bazen de gün boyu hissetmiyorum 😊