Bebebebe Hanımlar kanama yok 4 haftalığım . Ama kasık ağrım ve bel ağrım var yaşayan var mı normal mi
midekoruyucu Bebebebe ilk haftalarda normal canım rahim gebeliğe hazırlanıyor. 4. Ayımız bitti inan ara ara hala kasıklarım belim ağrıyor. Demek ki diyorum doğuma kadar böyle olcak 🤷🏻♀️ Ama yine de için rahat etsin doktoruna bi danış
Zezeeeyyldrm Bebebebe ende senle ayni zamnadayim adet olacak gibi agrim var kac gundur adet doneminde oldugumuzdan belkide
Meless Bebebebe bende 4+3 deyimm ve adet sancısı gibi sağ kasığıma sürekli ağrı giriyor. Doktor normal olduğunu rahmin büyümesiyle ortaya çıktığını söyledi kafanı hiç takma bende takmamaya çalışıyorum…
gel_artik_bebegim Bebebebe canim eğer hafif kasık ağrısıysa normal ama şiddetli bir ağrıysa doktora gitmeni tavsiye ederim her ağrı yerleşme ağrısı olmuyor benim 4+4 ken cok şiddetli ağrım olmuştu düşük yaptım kanama zaten o sırada gelmiyor beta sıfırlayınca geliyor
Yunusemreninannesi Sikinti yapma suan cocugun tam tutunma zamani rahat ol bisey olmaz Allahin izniyle sen Rabbime emanet et gerisi gelir goruceksin
Elifkskl Bebebebe çok normal benimde vardı ve şuan 5 haftalık olduk geçti hepsiadet dönemi oluyormuş genelde
Bebebebe Elifkskl bide bende sistit vardı geçen aydan berdir var sıı sık idrar çıkıyodum ve yanıyodu kasıklarımda da ağrı yapıyodu. Şimdise hamileliğimi öğrendim ve kasık ağrım devam ediyo bi bağlantısı vardır bence. Sıcak tutunca geçiyo mesela