Blablabla35 Allahım sağlıkla hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım 🙏🏻 İkiniz de sağlıkla atlatın inşallah doğumu 🙏🏻🙏🏻❤️ Bana da perşembe sabah 7:45 de yatışını yap dedi doktorumuz, spinal sezeryan olacağım insülin kullandığım için ve şekerim aşırı yükseldiği için normal doğum ile riske atmak istemedi doktor. Senin genel mi spinal mı olacak ?