didemblr Hanımlar 35 +1 im bugün iki gündür gündz gece göbeğimin kaşıntısından uyuyamıyorum bile mahvetti beni var mı önerisi olan sürekli nemli tutuyorum yağlıyorum ve ona rağmen böyle daha ne yapmalıyım bilemiyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️😲
cilekreceli didemblr kız kaşıma çatlıycakda ondan kaşınıyo ☹️ Yukardaki arkadaşın dediği şeyi sür varsa yoksa çatlak kremi yada nemlendirici sür
aryldz didemblr bizde 30+5 günlüğüz geçen gafta acayip kaşıntı başladı bioil vardı fayda etmedi arko nem sürdüm o geçirdi🙋🏻♀️
raabiia cilekreceli bende 23 üm 3 gün önce aynı kaşıntı oldu bende de hemen soğuk suyla yıkadım ardından lierac sürdümde çok şükür faydası oldu hemen
didemblr raabiia lierac almadım ben de amaa su ile yıkayıp kuruladktan sonra bnmkini daha çok kaşındırıyo 😔
didemblr Sevgiinur ben de dayanamıyorum kaşıyorum dayanabilenlere helal olsun valla😲😆 ya da bnmki dayanılmaz blmiyorumm☹️
Seyma5644 didemblr fito krem var çok iyi o doktorunuza söyleyin yazsın çok iyi geldi bana tavsiye ederim
didemblr Seyma5644 tamam aklmda kontrole gttigimde söyleyeyim bir doktora ya da saglk ocağı yazar mı ki yarın gidip yazdrayim olmazsa🥺
Sevgiinur didemblr dayanılmıyor kuzum , ama kaşıntı geldiğinde kremle nemlendirip hafif masaj yap belki geçer , benim göbeğim TEM otoyolunu geçti vala
Seyma5644 didemblr yazıyor ben yaZdırdım saglık ocagına doktora söylerseniz yazar cok ıyı geldi gercekten aylarca kasındım neler kulandım fayda etmedı suan bı tek onu kulanıyorum hıc kasınmıyorum cok şükür ☺️
Yuspel Johnson’s Baby Oil/Yağ Bed Tıme Nemlendirme için adını yazmış olduğum mor olan bebe yağını kullandım komple resmen kıpkırmızı pişik yaptı göbeğimi eczacı önermişti aldım pişman oldum… bebek için bile sıkıntı olabilir
Yuspel didemblr Aynn kestim onu anladım sonradan ….doktorun önerdiği liearac çatlak kremi alıp kullanmaya başladım