Son bir haftadr fln nedenini bilmedigim bi sekilde mideme sancı giriyo böyle kramp gibi gündüzleri falan acıkınca girdiğini farkettm ama suan mesela açta degilim yinede migdemde kramplar var böyle bisey başına gelen varmı acaba ? Yada dogumla bi ilgisi varmidir sizce?