Merhabalar anneler benim doğuştan gözlerimde sorun var görme bozukluğu yani eşimle severerek evlendik 8 aydır evliyim şuan 28 haftalık hamileyim ilk haftadan beri her ay kontrol gidiyorum çok şükür bebekte bir sıkıntı yok ultrason muanesinde ama bugün başka doktor gittim bana diyor gözünde sorun var bebeği kendi kararınla mı yaptın eşinde Bi sorun falan var mı gibi sorular sordu Eşim de Bi sorun yok çok şükür doktor istersen Bi test yaptır dedi bebekte sıkıntı yok ama benmi biraz canımı sıktı test yaptımayı düşünmüyorum sizce bebeğime bir sıkıntı olur mu ama beşim takma dedi sıkma canını dedi ben Allaha bıraktım Allah herkese hayırlısını nasip etsin