Kızlar bişey sorucam ben 2 buçuk yıldır evliyim hiç gebelik geçirmedim geçen ay adetimin bitişinden 15 gün sonra tekrar adet gördüm ve tuhaftı uzunda sürdü şimdi adet olmadım ozaman oldum diye yinede test yapmalı mıyım bugün sabah midem bulandı çok kötü şimdide beyaz akıntım var baya