Çok midem yanıyor ya. Hiç bir şey yiyemiyorum. Yesemde kusuyorum zaten. Su içerken bile acıyor boğazım. Sanki yara var gibi midemde. İlaçlar bile işe yaramıyor. Dr da yapacak bir şey yok dedi. Midem hassasmış. Ölecek gibi oluyorum nefes alamıyorum resmen. Var mı bu mide yanmasına bir çare bulan arkadaşlar?