elcn4139 canım.ikiside çok güzel ama en güzeli boncuk ağda sır ağda yapış yapış oluyor bebe yağı filan sümen gerekiyor keselenince filan zor geviyor ama ben bu dokuz ay boyunca erer in boncuk agdasihla.makinasini kullanıyorum mis gibi hatta iki dir özel bolgeme ağda mi eşim yapıyor o kadar pratik ki o kadar rahat acısız güzel ki anlatamm kaşını buyigimi hep aliyorum onunla