papatya35 haklısınız çok iyi anlıyorum sizi, bende buraya gelin geldm, hiç arjadaiım çevrem yok, pandemi nedeniyle 24. Haftamdan beri izinde evdeyim, hep yalnızım. Ve dokyor kontrollerim hariç hiç dışarı çıkmıyorum kendimi korumak adına, az daha sabı, geçecek bugünler herşey geride kalacak. Kitap okumaya, müzik dinlemeye, yürüyüş yapmaya ve kuranı kerim okuyup ya da dinlemeye çalışın çok iyi geliyor. Ben arada internetten tarihlere bakıp bilmediğim yemekleri tatlıları denemeyi çok seviyorym, arada süslenip püslenip kendimin resimlerini çekiyorum hatıra kalson diye, bebeğin odasının hazırlıklarıno yapıyorum, bazem sıkılmaya vaktim bile olmuyor. Tabiki hee kadnıno hamilelik süreci farklı gelişiyor, umarım sizinki de çol daha güzel geçer🤗🙏❣️