Her bebek farklı o yüzden çok stok yapmanızı önermem. Ben ilk kızımı premium care ile büyüttüm çünkü diğerleri pişik yaptı. Şimdikine prima pure serisi aldım bakalım göreceğiz. İyigelmezse değiştiririz. Bi tanıdığımın bebeği sadece bimdeki bezde pişik olmuyordu mesela .