Smeyyeugus Bu hastanede cem ardıç doktoruna muayene olup Doğum yapan arkadaşlar var mı yakın zamanda temizliği çalışanları nasıl bi hastane tecrübesi olan arkadaşlar bizimle paylaşabilir mi
burcinnb Smeyyeugus benim kuzenim doğum yaptı çok memnun kaldı bende geçen hafta hatice hanıma muayeneye gitmiştim gerçekten çok iyi doktorları canım
burcinnb Smeyyeugus 7 ay oldu daha yeni sayılır tabiki herkes memnun kalacak diye birşey yok ama benim gördüğüm kadarıyla iyi bi hastane 😊