Esraa54 Doğum olana kadar ara ara kırmızı veya pembe lekelenme gelen anneler var mı aranızda?Doğuma kadar geldi ama bebeğim zamanında sağlıklı bir şekilde doğdu diyen annelerimiz var mı?
mrsbiyolog Esraa54 arkadaşımın oldu evet. Sürekli değil ama ara ara oldu doğumuna kadar. En son polip olduğu ve polipin kanama yaptığı ortaya çıktı. Tabi herkesin kanama nedeni farklı olabilir. O yüzden normal doğum yapamadı ama sağlıklı bi şekilde kızını doğurdu🤲🏼
Gizmolata Esraa54 benim 20. Haftaya kadar sürdü şuan yok 25 olduk, ama üst komşum inanki doğuma kadar oluk oluk kanama yaşadı yani öyle leke falan değil. Regl gibi dışına çıkardı o kadar ama hiçbir sorun yoktu bebeği geöen hafta 1 yaşına girdi
mrsbiyolog Kadriye_sekerci vajinal bakılınca çıktı ortaya zaten 3. Ya da 4. Ayında falandı yanlış hatırlamıyorsam. Öyle de nedeni belirlenmiş oldu onunkinin