Bahar46 Merhaba arkadaşlar bizim bi kaç hafta sonra detaylı ultrasonumuz var ama İstanbul Anadolu yakasında yaptıran arkadaşlardan Bilgi almak istiyorum Erdem Hastanesi mi afiyet Hastanesi mi ikisi arasındayım yada bildiğiniz daha iyi bi yer varmı ?
Glrylmzx Bahar46 Üsküdar’da panason tıp merkezi var çok memnun kaldım cihazları ve doktor çok iyi çok ilgililer 2 saat boyunca bebeğimi incelediler tavsiye ederim
Glrylmzx Bahar46 normalde 350 dediler ama benim doktorumla anlaşması oldu için 200 lira verdim ayrıca sıkıntı çıkarsa sizde veya bebekte kontrollere para almıyor sonrakilere