20+1 olduk bizde bugun:) hiç bir şikayetim yoktu şimdiye kadar ama son bir haftadır belim ağrıyor biraz fazla ayakta kalayım yürüyeyim ağrıdan ölüyorum resmen:( allaha şükğr ama baska şikayetimiz yok karnım cıktı artık🙈 minnoş kıpır kıpır gidiyor içerde 🥰 yarıya kadR zaman cok cabuk gecti yarısıda gecsinde kavusalım minnoşlarımıza saglıkla😍