Aysentass Kızlar e bebekte tekli elektirikli pompa kullanıp memnun olan var mı ya da alan bir de bu gün indirimde yarın değil mi ?
burjoosphere Ben aldım daha kullanmadım. Ama bir arkadaşım uzun zaman kullandım memnundum dedi ona istinaden aldım.
Htcklygt Bende manueli hakkında yorum almak isterim arkadaşlar,başlık açılmışken:) Bende manuel sipariş ettim dün elektrikli hakkında bi bilgim yok :(
Eski9 Ayy bu pompalar herkesin aklını karıştırmış ne alacağımızı şaşırdık hepimiz bende bekliyim yorumları