Kızlar geçen ay klomen + otrivelle çatlatma iğnesi kullandım gebelik olmadı doktorum yine başlattı klomene adetliyken içtim dünde kontrole gittim adetim 12.günü olmasına rağmen foliküller yumurtaların 12-13mm olduğunu söyledi doktor niye büyümedi diye oda şaşırdı sonrasında olabilir dedi benim gibi bu durumu yaşayan var mı acaba doktor tekrar bakmak için çarşamba cuma ptesi çağırdı bütçe olarak aşıyor bizi ama yine gidicem mecbur 😔
diyelimki ogünlerdede foliküller büyümedi ozaman ne yapıcaz bilgi verebilir misiniz?