NilGrl Ara ara olmakla birlikte mide yanması yaşıyorum. 28 haftalık oldum. Bu aralar sık yaşıyorum maden suyu çok iyi geliyor. Bazen 2-3 tane içiyorum bir sıkıntı olur mu arkadaşlar bilgisi olan var mı? 1 tane tamam da 2-3 fazla gelebilir mi?
Ebreva NilGrl ben hergün 4-5 tane içiyordum içim yanıyordu eşim doktoruma şikayet etmişti bisey olurmu diye magnezyum açısından içebilir bi sorun yok dedi ve olmadı
elisa_ NilGrl bana doktorum en fazla günde 2 tane iç dedi , hakikaten faydası oluyor . 38+5 den selam olsun😅
Kevakar Ben ilk gebeliğimde çok içiyordum fazlası elimde ayağımda şişlik yapmıştı sonradan öğrenmiştim maden suyundan oldugunu
NilGrl Kevakar valla 2-3 gündür bende de ayaklarım da sanki ödem gibi şişme var gibi 🤦🏼♀️ Ondan demek ki. 2-3 yudum kesiyor aslında sonrasını eşime vereyim de o içsin bari 😂 ayy ama çok iyi geliyor. Yoksa o yemek borumun yanması beni öldürecek. Zaten mide problemi yaşayan biriyim yediğim her halt dokunur mideme.
Kevakar NilGrl ayy evet bende aynı sorunu yaşıyodum o yüzden maden suyunda buluyordum çareyi..Fakat patır patır şişmeye başlayınca anladım sodanın fazlasının iyi gelmediğini🙈
Ozmerve Maden suyunun fazlası zararlıdır ödem yapar günde max 2 tane içmek lazım ve içindeki sodyum miktarı da önemli ne kadar az sodyum olursa o kadar sağlıklı olur bu yüzden markası da önemli 💗
limonluchescake Maden suyunda ödem yapan sey icerdiği tuz. Alırken arkasında NA yani sosyum oranına bakın. Eğer 100 den düsükse alın. Yüksekse cok su tutacagi icin ödem yapar