Love-in Haftalardan sonra bir kaç gün devam eden baş ağrım olmuştu. Korona ihtimalini bile düşündüm. Hayatımda ilk defa uyuduğumda bile geçmeyen baş ağrısı yaşadım diyebilirim. Ama sonra geçti çok şükür. Bulunduğun şehirde bizdeki gibi bir kaç gündür devam eden lodos var ise o da tetiklemiş olabilir. Ama dayanamayacak bir ağrı ise parol alabileceğini düşünüyorum. Şifan olsun canım 🙏