Kızlar merhaba yaklaşık 5 aydır ayağımın altında Nasır var bir türlü geçiremedim ve artık yatarken bile ağrımaya zonklamaya başladı canımı çok yakıyor Nasır bandı kullandım ve oje tarzında sürmeli bir ilaç var onu kullandım bu sorunu yaşayıp çözüm bulan varsa yardım edin lütfen yürüyemiyorum resmen 😌😌😌😌😌🤷♀️