urazaslan bennn✋🏻 Aynı dediğiniz gibi ayakları hep uzatmak gerekiyor şişmemesi için. Eller de özellikle sabah uyanınca çok şişmiş ve acıyor oluyor. Hatta sağ yüzük parmağım kapalı kalıyor açamıyorum. Magnezyumu 23.haftdan beri düzenli kullanıyorum bence onunla alakalı değil. Bu haftalarda artık normal sanırım. Geçmişler olsun.