Merhaba kızlar geçen hafta içi doktor a gittim bebeğim ve eşi aşagıda bide doğum pozisyonda dedi doktor b yat dinlen dedi nisan da doğumum olacaktı aça bu şekilde tam zamanında doğum yapan var mı yada erken Korkuyorum biraz bide bebeğim 28 haftalıkken 31 bir haftalık görünüyor dedi