Merhaba kızlar ben aşılama yaptırdım 17.ci gün test yapdım ve hamileyim ama dün doktora gittiğimde kese gözüksün diye ultrasonla doktor biraz fazla bastırınca hafif kan geldi hemen düşük olmasın diye igne ve ilaç verdi bana dua edin lütfen bebeğime bişey olmasın 🤲🏻 Rabbim isteyen herkesede nasip etsin ♥️