nisan-23 Hmdsena2019 12 deydi randevum kan verdim. 2 saat sonra çıkar dedi işe dinmek zorundaydim sonuçla tekrar gidip gorusecegim tüp bebeğe geçelim dedim sonuca göre konuşuruz dedi doktor. Hakkımızda hayırlısı
nisan-23 Emine1234 teşekkür ederim. 39 yaşındayım tüp bebeğe gecemez miyim diye sordum beta sonucuna göre konuşalım dedi ben ücretli hastayım bakalım hayırlısı
Handan04 Balum bende bi hafta önce rahim filmi çektirdim aşılama düşünüyorum filmden sonra ne var ne yapılıyor bilgi verir misiniz
nisan-23 Hmdsena2019 malesef gidemedim muhasebede çalışıyorum gece 10 da geldim eve pazartesi inşaAllah.
Balum Zeynep5353 bende bugun gittim kontrole 3 tane yumurtam olusmus cogul gebelik riski olabilir dedi eger olursa dedi hayirlisi olsun kabul ettim jirazdanaricak kan tahliline gore ne amn asilama olucaksa bakalim bekliyom haber
Hmdsena2019 nisan-23 bekliyom canım yarın bi test yapcam evde pazarteside randevu aldım Z. Kamil de kan testi yapcam