tgbktszdmr Kızlar hadi tahminde bulunalım. Bebişlerimize ne zaman kavuşacağız.. 😍 ilk tahmin benden olsun 😍 zamanı gelince tahmini tutanlar bu post altında toplansın😄👍🏻 31.03.2021 diyorum ben 😍
Melike0642 tgbktszdmr Banada doktorum 12 nisan dedi ama bence nisanim başında gelecek gibi geliyor 🥰 hayırlısı bakalım
Yaramaz2534 Slmlar doktor bize 7 nisanda günün doluyor dedi ama benimkiler hep iki üç hafta önden geldiler o yüzden bu da martın son haftası diye tahmin ediyorum hayırlısı bakalım 31 yaşındayım ve 4.gebelik😆
tgbktszdmr Yaramaz2534 ayyy maşaAllah Allah bağışlasın ablacım😁 valla helal olsun ben bir taneyi bi doğursam hayırlısıyla öpüpte başıma koycam🤣
tgbktszdmr Alperefet son zamanlar geçmiyor derlerdi hakikaten öyleymiş. Bence oda ağırlaştığımızdan artık. Hareketlerimiz kısıtlandı. Ondan bian önce kavuşmak ister olduk 😄
ozgeerbas tgbktszdmr normal olursa o tahmini ama sezeryan olunca 1 hafta öncesi tamamda ramzanda doğum yapıcam 🤗🥰
SERNUR tgbktszdmr saglıklı olsunlar da 😍. Ne zman gelmek isterlerse gelsinler 😍 rabbim hepimize hayırlı dogumlar nasip etsin saglıklı sıhhatli kucagımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲 ❤️