Merhaba kızlar malum indirim yakaladıkça ufak ufak ihtiyaç olucak şeyleri alalım diyoruz ama illa ki biberon lazım olucak yorumları okıdımga avent için de lansinoh için de güzel yorumlar var ama yeni dogana sizce hangisi daha uygun meme reddi yaşatmaz bu arada 23+4ten slmlar 🥰🥰 bide uçları ve akış hızları da farklı oluyor galiba siz hangisini tercih ettiniz