Latife038 Çok geçmeden doktora görünün derim parol sadece ağrınızı geciktirir bende hep erteledim en sonunda doktora gittim antibiyotik verdi onu içiyorum doktoruma danıştım tabi bir hafta sonra gel dışını cekcem dedi ve iyi ki gelmişsin yoksa erken doğuma bile sebep olabilirdi dedi ihmal etmeyin derim