Bende bu konuyu çok merak ediyorum bende ikiz gebelik çift yumurta 23+6 olduk bana en dedikleri erken doğum olur yerleri daraltıği için 38 haftayı beklemeyiz sezaryan olacağı için bi gün verseler ona göre hazırlık filan yapsam yarın randovum var bakalim soracam en geç ne zamana doguma alınırım die bana kalsa hemen doğurmak isterim 😀😀😀