SenaUysal Arkadaşlar bu şubat indirimleri mağazalarda da var mı acaba? Eğer mağazada varsa oradan almayı düşünüyorum almak istediğimi. Cevaplarsanız çok sevinirim ☺
058elf SenaUysal var canım ☺️ SAdece uygulamadan baktığında bazı ürünlerde internete özel diyo onları mağazada bulamazsn 😉
sumeyye60 SenaUysal e-bebek’te indirim mağazalarımızda ve internet sitemizde geçerlidir diyor ama mağazalarda stok sorunu yaşayabilirsiniz ürünler çabuk bitebilir bakmak lazım 🤷🏻♀️
Tugcemre08 SenaUysal internete özel olanları da dükkandan inceleyip sipariş verebilirsin. Fiyat olarak kârlı olursun 😇
SenaUysal sumeyye60 ay inşallah. Ankarada yaşıyorum işla getirirler diye düşünüyorum öyle bi durumda özellikle bebek arabası için düşünüyorum☺ valla mağazadan alabilirsek çok güzel olur indirime girerse. Teşekkür ederim 🥰
SenaUysal Merve599 ben çift taraflı diye biliyorum. Şöyle çift taraflı puseti ve ana kucağını çeviriyorsunız sürme kolunu değil
Merve599 SenaUysal bende sitede incelemiştim hoşuma gitmişti fakat bir anne çift yön kullanımı yok diye yorum yazmış o yüzden bende size sormak istedim bir bilginiz var mı diye
sumeyye60 SenaUysal 12′yi geçti bazı bebek arabaları indirime girmiş ama sizin aradığınız indirimde değil 🤷🏻♀️ zaten 3-4 model indirime girmiş
SenaUysal sumeyye60 evet devamlı bakacağım. Eğer 1000 e 90ü e düşerse çok iyi olur sonuçta daha bir sürü ihtiyaç var indirimler çok önemli o yüzden 😔
SenaUysal Merve599 ben hem mağazada inceledim hemde video izledim youtube da yazınca çıkıyor canım. Ben aşırı beğendim. Evet sürüş kolu değişmiyor ama puseti kaldırıp tersi yöne takabiliyorsun. Yani aynı mantığa geliyor bi yerde
Merve599 SenaUysal mağazada inceleme fırsatım olmadı benim ama çarşamba kontrolüm var hazır gitmişken alıcı gözüyle hepsini inceleyeceğim..ama bir şu YouTube a da bakayım canım dediğin gibiyse bende bunu alırım çok para vermeye gerek yok
SenaUysal Merve599 git incele taibkş görevliye dediğinde tüm özelliklerini de gösteriyor zaten. Bende sen gibi düşünüyorum çok para vermek istemiyorum
_Mother_ Yaa kızlar anlamadığım bir şey var anne yanı beşik 679₺ idi şuan olmuş 749₺ ve indirim ayında neden indirim yerine bindirim yapmışlar anlamadım doğrusu
SenaUysal _Mother_ bazı ürünler gerçekten öyle. Mağazasında daha 1 hafta önce baktığım şeylerin fiyatları indirim altında ya aynı yada yükselmiş. Ben sırf arabayı bekliyorum işin doğrusu fiyatını biliyorum zaten ona göre alacağım indirim olursa
_Mother_ SenaUysal aynen valla indirim yerine bindirim yapmışlar bakalım hayırlısı takip edecem bende