Dilaraskin Kızlar 13+2 gebelik dönemindeyim hala da iştahsızlık devam ediyor asla yemek yapmak içimden gelmiyor hiç birşey yiyesim yok size de öyle oluyor mu
meraklianne1 Dilaraskin 19 hafta olduk hala ne yemek yapmak ne yemek geliyo hatta ev işi bile yapasım yok 😩
Mervebozkurt35 Dilaraskin bende de aynı problem var 13+1 bu aralar canım hiç bir şey yemek istemiyor zorla yiyorum geceleri sıkıntıdan bir şeyler yemek zorunda gibi hissediyorum bir de :(