Deniz92 3 hafta önce Sezaryen oldum. Karnımda hala ağrılar var. Şişlik hissediyorum karnımda. Tuvalete çıkmakta zorlanıyorum. Günlerce tuvalete çıkamıyorum. Benim gibi olan var mı böyle bişey yaşayan 😥
Sibelglgakn Deniz92 bende 3 hafta önce sezaryen oldum. Şişlik hala var balon gibi. 2 gunde bir yada 3 gunde bi wc çıkıyorum. Komposto yapıp icicem
enise2017 Deniz92 olmaması lazım Drunuzu arayın kontrolünüz ne zaman ? Şişlikte olmamalı çünkü biraz zaman geçmiş sezeryanda 2. Gün gidiyo herşey bol bol yürüyün evde sıvı beslenin katı şeyler yemeyin bağırsaklardan olduğunu düşünüyorum Dr ilaç veriyor çünkü yara için ..
EsraTurna Canım gözün Aydın olsun inşallah bol bol sıvı tüket katı şeyler yeme istersen komposto ve lifli Yicekler ye birde istersen eczaneden duphalac alabilir WC çıkmana yardımcı olur bende öyle yapmıştım Allah yardımcın olsun
Ulkuekiz Deniz92 spinal olduysanız eger normal bende yaşadım aynı şeyleri çünkü kompostadan ziyade bol su ve 1 yemek kaşığı zeytinyağı tüketmeniz daha iyi olur zamanla toparlanıyor . Ama yine de doktorunuza danışın tabi geçmiş olsun 🙏🏽
Deniz92 Ulkuekiz teşeklür ederim bunları da deneyeceğim . Evet bende spinal oldum.Tam olarak ne zaman düzelmiştiniz peki?
Ulkuekiz Deniz92 Deniz92 2 haftayı geçti diyebilirim biraz zorlandım spinal anesteziden . Bundan sonraki dogumumda inşalllah olmayacagım yoparlanmak çok uzun sürüyor çünkü
Burcuu3761 Deniz92 hayır canım şiş ödem vs bunlar 3 ay sonra normale döndü tamamem iyileşmek 2 yada 3 haftamı bulmuştu benim 3 hafta sonra tüm işlerimi rahat yapıyordum ayağa kalkmak vs bunlar doğumdan sonra bir kaç sat içinde oluyor
merenimo Deniz92 arkadasim da sezeryan sonrasi ayni sorunu yasadi. Doktoruna danistiginda acilden giris yaptirip lavman yapildi. Siskinligi de gitti,rahatlamisti ve hatta sutu de artmisti.