busraerdalll Ya kızlar valla çok üzülüyorum bugün 20 haftalık olduk yolu yariladik haftalar geçtikçe üzülüyorum ben napcam bilmiyorum doğurmak istemiyorum hep karnimda olsun istiyorum 😅😅😅
Ayseozmenucar busraerdalll 😅yaa bende 34. deyim..aksine hemen dogsa da giydirsem opsem koklasam diyorum hafta hafta bekliyorum ki bu 3.bebişim 😇
Sermec27 busraerdalll ben bir an önce 37 hafta olsun dogsun istiyorum böyle uyuyayım uyanayım bebeğim kucagımda olsun istiyorum gebeliği sevmediğim için değil kayıplarım oldugu için bir an önce zaman hızla aksın artık oğlum kollarımda olsun istiyorum daha 18+5 tahmini 18 bucuk hafta var daha 🥰
sntn busraerdalll bende 33+1 haftalık hamileyim 30. Haftadan sonra zaman geçmiyor sanki bir an önce doğsa diyor insan
Buketkucuk busraerdalll doğduktan sonra hamileliği özleyeceğiz belki ama ben bir an önce zamanı gelsin de sağlıkla hayırlısıyla zamanında doğsun istiyorum öpüp koklamak istiyorum hemen neye benzeyecek merak ediyorum 🤎🙏🏼❤️
tgbktszdmr Ayseozmenucar aynen bende 32 deyim. Odasını kıyafetlerini hazırladık ah zaman geçsede şunları giydirsem dedim. Ağırlaşınca deniliyor bence 😁😁
busraerdalll Ayseozmenucar bende tabi öyle diyorum giydursem yaptırsam yanıma falan diye ama geri ya ozlersem diyorum keşke hiç buyumeseler yaa 😂
meraklianne1 busraerdalll ama şöyle düşün bi ara yorulacaksın usanacaksın uykusuzluk zorlayacak evet bunlar güzel şeyler ama o büyüyeneee kadarrr sende 2,3,4 😄🤣🤣🤣🤣🤣
20oz Ay vlla 28hftalıgım son 1 aydır çok fazla agrım var ve 2′5 yaşında oglum çok yoruluyorum nisan hemen gelsin diye dört gözle bekliyorum 😊bende ilk hamileliğimde keşke hiç bitmese diyodum ama bu farklı biraz