Kizlar 25+3 hamileyim 3 gun once muayenemde bebegimin 1000 gr oldugu soylendi suyuda cok iyiymis ama rahimde yumusama varmis... Buda demek oluyorki rahim kendini doguma hazirliyor... Dr proluton igne verdi bi kez onu kullandim ve kanamam olmustu 3. Aydan beri 200 mg progestan kullaniyorum. Ve catimdada agrilar oluyor normalmi bu sorunla karsilasanlar varmi nasil dogum yaptınız kac haftada dogum yaptiniz yada suan kac haftadasiniz??