Cimbomlu190553 4+2 haftalık gebelikte. Kasık ve karın ağrısı normalmi. Cok da ağır degil ama . Sizin belirlileriniz neler? Bide halsizlik var
Kbraataselim Normal canım. Bende 5+4 hala kasık ağrısı halsizlik var. Rahim büyüdüğü için oluyor. Herhangi bir kanama olmadığı sürece sıkıntı olmaz.