Mymiracle1 Merhabala güzel anneler 🌸 son adet tarihime göre hesapladığım gebeliğim doktor tarafından 2 hafta geriden söyleniyor. Uygulamalarda benim hesapladığım gibi gösteriyor. Böyle durumla karşılaşan varmı? Sizce neye göre takip etmeliyim? 🌿
34_21_23 Mymiracle1 geç döllenme olmuştur. Benimde 3 hafta oynuyordu. Sonra doktorum adet tarihimi öne çekti öyle hesapladık
Mymiracle1 Mymiracle1 sumeyye60 ikinci muayemde doktor önce adet tarihimi sordu hesapladi sonra ultrasona aldı 6 haftalık demişti uygulamara görede 8.haftadaydim 🤷🏻♀️
Sevda4125 Mymiracle1 Aynı durumu bende yaşıyorum canı 1 hafta oynuyor. Sağlıklı olsunlarda İnşaAllah 😊 İlk söylediğinde üzüldüm acaba sıkıntı mı var demiştim 😔🙄 Tabi hala aklımda deli sorular bu arada benim tahminim göre 8+4 olmam gerekirken 7+4düm 🙄
Damlahtp 34_21_23 birşey sormak istiyorum şimdi bende 28 haftayım doktor bebek bir hafta ileride 29 hafta dedi ben 28 e göremi doğurcam 29 a göremi hiç anlamıyorum bunu
MomMomMom377 Mymiracle1 tabi ki doktorunuzun söylediği doğru. Siz uygulamalara sat ınızı yazıyosunuz ondan aynı hesaplıyor. Sat ve gebelik haftası 28 günlük döngü-14. Gün ovülasyona(yumurtlama) göre hesaplanmış ancak her zaman 14. Günde ovulasyon olmuyor. Uygulamalarda doğrusunu göstermesi için sat tarihinizi 2 hafta ilerde girin gerçek olandan ve bundan sonra ona göre takip edildiğinizi her seferinde doktorunuza hatırlatın
sumeyye60 Mymiracle1 Normalde doktor son adet tarihini sorar eğer hatırlıyorsanız gününü onu kaydeder sisteme 🤔
Mymiracle1 Sevda4125 aynen canim sağlıkli olsunlarda inşallahh. 🌸Ay evet evet bende bir sorun mu var falan diye düşünüyordum 🤷🏻♀️ şaştım kaldım sorularimza yanit buluruz umarimmm 🙄😇 Sevda4125
34_21_23 Damlahtp onu bende tam kesin bilmiyorum ama genelde doktor ne demişse gelişimi o haftadadır genellikle doktorun dediği Haftada doğum oluyor
Roserose1 Mymiracle1 bende de ayni sorun var 3 hafta geriden geliyor gec dollenme olmus. Uygulamaya gore 25 diye gidiyorum 23 hafliksin diyor 😂 anlamadim ne istir. Evet ne zaman dogruluyor bu gec dollenmede son adet tarihine goremi yoksa yeni bi adet tarihi olusturdu bana ona goremi
Buketkucuk Mymiracle1 adet tarihinize göre takip etmelisiniz geç döllenme olmuştur muhtemelen doğuma yakın doktorunuz bunu değerlendirir zaten