Hicranyigit Seztu bende İzmir Seferihisar ama bugün olanların hiçbirini hissetmedim . Güzel Allahım hissettirmiyor 🤲🏻🥰
Miumiu Seztu Valla ben Karşıyaka’dayım en üst katta oturuyorum psikoloji diye bir şey kalmadı ne zaman bitecek diye bekliyorum kafayı yemek üzereyim😭 Her depremi hissettim bugün
Seztu Miumiu bitti demiştik oysakii az da değil kaç kez oldu artcı olması iyi ama iştee içim cızz ediyor her defasında
Hicranyigit Seztu evet hareket halindeyim yarın doğumum var hazırlık yapıyorum çanta kontrolü ev toparla et falan işte 🥰🥰 duymamam en güzeli
Miskokulum35 Allahım yardımcımız olsun 4 katta oturuyorum hepsini hissettim. Korkumda uyuyamıyorum da sabahtan beri diken üstündeyim 😌
purpleviolet Allah yardımcımız olsun 😔 Umarım tekrar olmaz psikolojimiz bozuldu artık sayamadık defalarca oldu 😣