Kızlar mrb. Bi oğlum var 6 yaşında ve doğuştan peygamber sünnetli doğdu. Eşimde öyleymiş eşimin dayılarıda falan biraz genetik yani. Şimdi ikinci kez hamileyim buda erkek oluck inş. Sorum şu aranızda bu durumu yaşayan ve hamileyken ultrason da doktorunuz görmüşmüydü. Çünkü internette iyi bi ultrason cihazıyla anne karnında gözükür yazıyordu. Oğlumu 6 aylıkken çocuk cerrahına götürdüm 6 yaşına kadar kesinlikle sünnet ettirilmick oldugu zamanda cerrahi müdahale ile olacak falan demişti. Doğumuma 5 ay varken oğlumu sünnet ettirip aradan çıksın istiyorum ama biyandan da diğerini düşünüyorum eğer onda böyle bir sorun yoksa doğdugunda ikisini bir yaptırırım bekliym diyorum. Bu konuda tecrübesi olan arkadaşların yardımını bekliyorum.