fatmanurerdogan kendim için depend almıştım onu koydum bu yüzden iç çamaşıra gerek kalmadı bir havlu koydum asırı terliyordum gögüs pedi mutlaka fazla koyun 2 tane pijama takımı resim için bi gecelik koydum birde bebek için 2 hastane çıkışı biri takım biri 5li takımdı bir tane tulum çorap eldiven koydum agız mendili mevsime göre battaniye ekledim 10 adet bez koyum ama yetmedi siz 20 tane falan alın benimki sezaryen oldu gerçi 2 gece kaldım ıslak mendil kendiniz içinde alın cok gidiyor cünkü 😂 birde kişisel tarak falan koydum eşimede yedek tişört koydum kusarsa bebek falan diye