Kızlar dün gece ağrılarım vardi bugün sabah doktora gittim çatı muanesi oldum ilk kez ama bi soguk kanlılıkla üzerimi çıkardım sakın ol diye kendimi tembihledim hazırladım kendimi doktor muayenemi yaptı çok az bi sızlama oldu oda kastım galiba biraz o yüzden 3 cm açıklık varmış ciğer geliştirici iğne oldum inanın iğneyi olurken daha çok zorlandım çatı muayenesinden çok çekiniyordum ama istemedigim kadar kolay ve güzel gecti herşey kafada bitiyormuş