kedidirokedi Kızıma kibar bir isim arıyorum nil ve ela arasında kaldık farklı kibar isimlere açığım yardımcı olursanız sevinirim kızlar
Ebreva kedidirokedi kedidirokedi kızımın adı Eva şuan ikinciye hamileyim kızsa eğer Ada istiyorum Nil çok kibar ve hoş isim
Smmom95 kedidirokedi bizde kızımın adına bugün karar verebildik çok şükür 😊 ELVİN olacak 😊 cennet çiçeği demekmiş anlamı
Deletedmom15262 Nil ve Ela çok güzel ipek, inci, iklil, ceyla ve gülce, mihra bunlarda aklıma gelenler🤗🥰💞
kedidirokedi Deletedmom15262 akılda kalıcı bir isim istiyorum insanların ilk söylediğinde anlayacağı bir isim