damlali canım bende aynı durumdayım erken doğum riskim var o yüzden zeynep kamile yönlendirdiler. 2 kere gittim birinde doktor çok sinirliydi baya önüne gelene saydırıyordu oda kendince haklı sonuçta bir dünya insanla uğraşıyorlar. Allah sabır versin 2 kere kontrole gittim ikisinde ne ultrasonla bebeği bana gösterdiler nede ultrasona görüntüsü verdiler. Dünde açılmam olduğu için acile gittim bütün gün kaldım ama psikolojim bozuldu içeri kimseyi almıyorlar eşimi ve annemi almadılar bom boş duvara bakar saatlerce yattım ne gelen var ne giden en sonunda ben gittim ağrım sancım yok çıkabilirmiyim diye olur dediler. Yani bebeğimin sağlığı için evet zeynep kamilde doğurmalıyım erken olursa çünkü o imkanlar başka bir yerde yok. Ama gününde gelirse özelde doğurmayı düşünüyorum. Birde bildiğim kadar gece gidersen kim gelirse o doğurtur sezaryenda kendi doktorun giriyormuş sanırım. Birde randevu alıyorsun ama o doktor olmayabiliyor seni asistan doktorlar muayene ediyor benim gördüğüm kadarıyla. Bilgisi olan tecrübeli biri varsa bize anlatırsa daha iyi olur 🙏