Hanife61 Gizem_lina05 ben Kastamonu tosyadayım merkez Anadolu hastanesinden Semih Demiroğlu var doktor çok memnunum
Gizem_lina05 Hanife61 ben devlette sormuştum benim gecen seneki doktorumda Süleyman beydi ama bu sene maglesef ücretleri aşırı zamyaptıkları için devleti sectim