Eliy Selam. Ben çok duydum hamilelikte idrara sık çıkma isteği olur ama Gidip geliyorum gidip geliyorum birşey yok ? Normalmi ?
Akgl06 Eliy evet lavabodan çıkıp hemen tekrar geri girip dakika dakika beklediğimi bilirim hala devam esiyor
Esmabaran Eliy ben neredeyse tuvaletin kapısına sercem yatağımı. Yada odaya Bi tuvalet yatıracam😖😂 neyseki son günlerim
Eliy Sumsumm inanin aynı durumdayız 😦 teşekkür ederim yorumunuz icin yanlız olmadığımı normal olduğunu anladım🙂
seymabykn Bende de enfeksiyon var ama bebeğin baskı yaptığını hissediyorum bu yüzden sık sık tuvalete gitme isteğim oluyor hamilelikten dolayı normalmiş yani sık tuvalete gitmek 😊
Love-in Eliy 😃😃 normal normal. Bazen beziyorum koltuklarıma kıyabilsem oturduğum yere bırakıcam o derece. Hele ki 25 ten sonra iyice azıttı. Bilmiyorum kaçındasın ama. Bazen varmış gibi olup boş da dönüyosun. Bazen yoktur sanıp ucundan kaçıradabiliyosun. 😃
Eliy Love-in hahah😄 dün bende o derecedeydim😂 teşekkür ederim efendim bilgi için 🙏🏻 Beni şüphelendirende gidip gidip birşeyin olmayışıydı😄 normalmiş şükür
Love-in Eliy bir şekilde bu süreci atlatacağız. Allah hepimizi hayırlısıyla kurtarsın. Yardımcımız olsun. İdrara çıkma en basiti bence bu durumun🥺
Elif5361 Eliy bende o durumdayım bir iki damla değil ama bildiğin normal tuvalet 😂ben hiç bu kadar sık gittiğimi hatırlamıyorum hayır bide tutayım birazdan gideyim de yok 😂😂😂13+4 haftalığım
Elif5361 Eliy evet ya özellikle geceleri gündüzleri bi şekilde hallediyoruz da geceleri vahim 😂😂😄Olsun ama değer