Kizlar merhaba. Ilk bebegimi 23 haftalik erken dogumda kaybettim. Simdi 16 haftalik hamileyim. Perinatoloji uzmanina muayene oluyorum. Doktor rahim icinde camur gibi su birikintisi oluyor bu da enfeksiyona neden oluyor dedi. Enfeksiyonu kurutmak icin antibiyotik tedavisine başladık. Böyle bir durum yasayan var mi? Enfeksiyon cok kotu bir sey bebegimi tekrar kaybetmek istemiyorum.