Ben de temizlik yapmayı çok severim ama ağır pek kaldırmıyorum.eşim evdeyken ona söylüyorum .Normalde hep koltukları çekip arkasını altını süpürür silerdim kaldı öyle mesela .sen de elleme .sonra keşke her şey böyle kalsaydı çöp gibi yerde otursaydım da bebeğe bir şey olmasaydı dersin .dikkat et hareketlerine ☺️☺️