Merhaba anneler , gebelikle birlikte yüzümde sıvılce ve lekelenme sorunu yaşamaya başladım. Son 2 haftadır cilingue nın 2 numaralı tonıgını kullanıyorum . Sivilcelere iyi geldi ama bebekge bir zarar I olur mu bilemedım . Bu ürünü kullanan veya bu konu hakkında bir bilgısı olan var mı ?