Selamın aleyküm hanımlar 12. Haftalikken hep erkek dendi 19. Haftama kadar erkek biliyordum sürekli gittiğim doktor bu kontrolde kız dedi her gittiğimde erkek diyordu özele gidiyorum o kadar da para veriyorum az uz da değil her gittiğimde bir seyler istiyor